Mijn reservering

Snel zoeken FAQ

Mijn reservering

Toon alle antwoorden
Verberg alle antwoorden
  • Ik wil graag reserveren maar de kalender is rood.

    U kunt online de beschikbaarheid inzien via de kalender. Wanneer er geen beschikbaarheid meer is op de gewenste datum kunt u helaas geen reservering meer plaatsen voor de betreffende datum, ook niet telefonisch. 

  • Hoe kan ik mijn reservering wijzigen?

    U kunt uw reservering wijzigen via dit formulier. De wijziging wordt binnen 48 uur verwerkt. 

  • Kan ik mijn reservering annuleren?

    U kunt uw reservering annuleren door dit formulier in te vullen. De medewerker zal beoordelen of de reservering geannuleerd kan worden of dat er annuleringsvoorwaarden gelden.

  • Is reserveren voor entree noodzakelijk?

    Wij raden u aan om altijd online een reservering te maken wanneer u wilt komen ontspannen bij SpaSense. Het is ook mogelijk om de dag- of avondentree bij de receptie te boeken, maar houd er dan wel rekening mee dat het kan voorkomen dat we volgeboekt zijn. Indien u gebruik wilt maken van een actie of e-ticket dan is vooraf online reserveren verplicht.

  • Ik kom iets later dan de aangegeven tijd, moet ik dit doorgeven?

    Indien u een behandeling heeft bijgeboekt en niet op de aangegeven aankomst tijd kunt arriveren of eerder vertrekt dan de aangegeven vertrektijd, dient u dit vooraf tijdig aan ons door te geven. Dit in verband met de ingeplande behandeling(en). 

E-tickets & vouchers

Snel zoeken FAQ

E-tickets en vouchers

Toon alle antwoorden
Verberg alle antwoorden
  • Ik heb een e-ticket van een andere organisatie, hoe moet ik reserveren?

    Heeft u een e-ticket bij iemand anders dan bij ons of DagjeWellness aangeschaft? Dan moet u deze eerst bij ons verzilveren en een reservering maken. De code die u moet gebruiken vindt u in de meeste gevallen onder of naast de barcode. 

  • Ik krijg een foutmelding na het invullen van mijn code, wat moet ik nu doen?

    Krijgt u na het intypen van uw unieke code een foutmelding en kunt u niet achterhalen waar dit aan ligt? Probeer het na drie uur nog eens of neem dan contact met ons op via dit formulier.

  • Ik heb een e-ticket, maar het lukt me mij niet om (online) te reserveren.

    Er zijn verschillende e-tickets waarmee u kunt reserveren. In bijna alle gevallen vindt u een code onder de barcode, deze vult u in op deze pagina om uw reservering te maken. Heeft een een voucher van DagjeWellness? Dan moet u op de website van DagjeWellness een e-ticket aanvragen voordat u bij Elysium kunt reserveren.

    Komt u er nog niet uit? Lees extra informatie over het verzilveren van uw e-ticket of voucher.

  • Ik heb meerdere en verschillende e-tickets, hoe kan ik deze reserveren?

    Dat kan via deze pagina. Vul hier één van de codes in, klik op ´toevoegen´ en herhaal dit voor de volgende codes. U kunt maximaal vier codes per reservering verzilveren.

  • Waarom is er geen beschikbaarheid als ik met mijn e-ticket wil reserveren, maar wel bij het reserveren van een reguliere dagentree?

    Voor acties, e-tickets en reguliere dagentrees bieden wij dagelijks een bepaalde beschikbaarheid aan. Op deze manier is er voor mensen met voucher en mensen zonder voucher de mogelijkheid om naar ons resort te komen om te genieten van een dagje wellness. Het is dus mogelijk dat bepaalde dagen niet meer te boeken zijn met een e-ticket of actie, maar nog wel met een reguliere dagentree.

    Het is niet mogelijk om een regulier dagentree te boeken om een kortingsbon, e-ticket of voucher te verzilveren. Om teleurstelling te voorkomen adviseren wij op tijd te reserveren. Op die manier kunt u altijd uw voucher verzilveren.

  • Mag ik een e-ticket of entreevoucher ook later inleveren dan de datum die erop staat?

    Nee, het is niet mogelijk een entreevoucher te gebruiken die verlopen is. Wij kunnen deze ook niet voor u verlengen.

Eten & drinken

Snel zoeken FAQ

Eten & drinken

Toon alle antwoorden
Verberg alle antwoorden
  • Kunnen wij lunchen en dineren als wij een lactose- of glutenallergie hebben?

    Dit is zeker mogelijk. Wij raden u aan dit vooraf aan ons aan te geven, zodat wij hier rekening mee kunnen houden. Tevens dient u dit tijdens uw verblijf aan te geven bij de bediening.

  • Is het mogelijk om bij jullie te lunchen of dineren?

    Ja, het is mogelijk om tijdens uw Dagje Wellness bij SpaSense te lunchen en/of te dineren. In het restaurant worden verschillende à la carte gerechten geserveerd. Voor zowel de lunch als het diner kunt u genieten van uiteenlopende gerechten. 

Behandelingen

Snel zoeken FAQ

Behandelingen & andere extra's

Toon alle antwoorden
Verberg alle antwoorden
  • Kan ik op de dag zelf nog een behandeling reserveren?

    U kunt op basis van beschikbaarheid uw behandeling op de dag zelf boeken. Het kan echter voorkomen dat alle behandelingen en massages al zijn volgeboekt, dus wij raden aan om de behandeling ook al vooraf te reserveren.

  • Kan ik ook een behandeling zonder entree reserveren?

    Het is helaas niet mogelijk om alleen een behandeling te boeken bij SpaSense. U kunt alleen een behandeling boeken in combinatie met een sauna bezoek.

  • Zijn de tijden van mijn behandeling vooraf bekend?

    De tijden verneemt u bij aankomst. Heeft u voorkeur opgegeven voor een bepaalde tijd dan houden wij hier, indien mogelijk, rekening mee.

  • Kan ik een voorkeur aangeven voor het tijdstip van de behandeling?

    Ja, u kunt tijdens het maken van uw reservering uw voorkeur aangeven. Wij houden hier zoveel mogelijk rekening mee.

  • Kan ik alleen door een man/vrouw gemasseerd worden?

    U kunt hier tijdens het maken van uw reservering uw voorkeur over uitspreken. Wij houden hier zoveel mogelijk rekening mee, maar kunnen niet garanderen dat wij ons hier aan kunnen houden.

Giftcards & andere cadeaubonnen

Snel zoeken FAQ

Giftcards

Toon alle antwoorden
Verberg alle antwoorden
  • Accepteren jullie sauna cadeaubonnen?

    Ja, wij accepteren de Wellness Giftcard. U kunt de Wellness Giftcard bij de balie van SpaSense en de andere aangesloten resorts kopen. Natuurlijk kunt u de Wellness Giftcard ook online bestellen. 

  • Accepteren jullie VVV Cadeaubonnen?

    Nee, vanaf 1 april 2015 wordt de VVV Cadeaubon niet meer geaccepteerd bij SpaSense. 

  • Hoe kan ik een Wellness Giftcard bestellen?

    De Wellness Giftcard kunt u online bestellen. Ook is deze te koop bij de recepties van alle deelnemende resorts.

Overige

Snel zoeken FAQ

Overige

Toon alle antwoorden
Verberg alle antwoorden
  • Waar kan ik terecht voor de gevonden voorwerpen?

    Bent u iets vergeten? Neem dan contact met ons op via het contactformulier. De gevonden voorwerpen worden uitsluitend per e-mail behandeld. 

  • Zijn er badkledingdagen bij SpaSense?

    Nee, SpaSense heeft geen badkledingdagen.

  • Wat zijn de openingstijden van het resort?

    Zondag t/m donderdag 10.00 tot 23.00 uur

    Vrijdag en zaterdag 10.00 tot 24.00 uur

  • Moet ik een sauna handdoek meenemen?

    Het is niet verplicht een speciale sauna handdoek mee te nemen naar het resort. Een grote normale handdoek of badlaken voldoet ook. Houd er rekening mee dat uw handdoek groot genoeg is om u te bedekken en groot genoeg om helemaal op te kunnen liggen in de sauna. Een sauna handdoek is daarom zeker handig om mee te nemen, maar niet verplicht. Heeft u zelf geen grote handdoek? Geen probleem, u kunt een grote handdoek huren bij de receptie van SpaSense. Ook kunt u met onze handdoekenservice uw natte handdoek inwisselen voor een droge handdoek.

  • Is SpaSense het voormalige Thermen Geldrop?

    SpaSense is inderdaad het voormalige Thermen Geldrop. Meer informatie hierover vindt u hier.

  • Wat is een klankschaalsessie?

    Een klankschaalsessie is het aanslaan van een klopper tegen een klankschaal. Dit geeft een mooi harmoniserende klank en een sterke trilling. Bij een klankritueel komen lichaam en geest weer in balans. Alles over de klankschaalsessies bij SpaSense vindt u hier.

  • Zijn jullie rolstoeltoegankelijk?

    SpaSense is rolstoelvriendelijk. Wij kunnen voor u stoelen bij de douchepleinen plaatsen. U mag met de rolstoel ons resort betreden echter is het niet mogelijk om alle baden in te gaan en voorzien wij niet in een til-lift. Wanneer u een sauna ingaat dient u uw rolstoel buiten de sauna te laten staan. Buiten is er een diversiteit aan sauna's en baden die grotendeels van een trap voorzien zijn, maar er zijn ook diverse sauna's op gelijk niveau.

  • Krijg ik korting als ik met meerdere personen kom?

    Afhankelijk van de reservering, de groepsgrootte en uw wensen is korting in overleg mogelijk. U kunt contact met ons opnemen door dit formulier in te vullen.

  • Kunnen wij de auto bij SpaSense parkeren?

    Als gast van SpaSense kunt u uw auto gratis bij ons parkeren. Wij beschikken over ruime parkeerplaatsen en een aantal invalidenparkeerplaatsen voor de deur. Het is helaas niet mogelijk om met een camper te overnachten op de parkeerplaats van SpaSense.

  • Mag mijn mobiele telefoon, tablet of e-reader mee naar binnen?

    Het gebruik van een mobiele telefoon of tablet is alleen bij de receptie toegestaan. Op overige plaatsen binnen het resort is het meenemen van een mobiele telefoon of andere elektronische apparatuur niet toegestaan. Wilt u een e-reader meenemen? Laat deze dan even zien bij de receptie, dan kan de receptioniste beoordelen of deze mee naar binnen genomen mag worden.

  • Mag ik in het zwembad badkleding dragen?

    Het dragen van badkleding is bij SpaSense niet toegestaan, dus ook niet in het zwembad. Er zijn ook geen badkledingdagen bij SpaSense.

  • Krijg ik wat extra's van SpaSense voor mijn verjaardag?

    Bent u jarig? SpaSense trakteert u op een gratis dagschotel! Deze actie is alleen geldig als u een volledige dagentree betaald. Meer lezen over uw verjaardag bij SpaSense?

  • Moet ik een badset bij jullie huren of mag ik deze zelf meenemen?

    Het gebruik van badjas, handdoeken en slippers is verplicht. U bent vrij om uw eigen badset mee te nemen maar kunt dit ook bij ons huren.

  • Kan ik bij jullie kolven en hebben jullie ook een koelkastje?

    Bij SpaSense is het mogelijk om te kolven, geeft u dit aan bij binnenkomst. Er is een aparte ruimte met koelkast.

  • Ik ben zwanger kan ik dan de sauna in? Wat mag ik wel/niet als ik zwanger ben?

    Wanneer u gezond bent en een normale zwangerschap doormaakt kunt u zonder bezwaar naar de sauna (blijven) gaan, zeker als u dit ook al voor die tijd gewend was. Wij raden de infraroodsauna echter af in verband met de diepe intensieve werking hiervan. Luister goed naar uw lichaam, als het niet prettig voelt gaat u dan de sauna uit.

    Waar moet u rekening mee houden? In de eerste drie maanden van de zwangerschap raden wij af om gebruik te maken van de sauna. Het is niet verstandig een dompelbad te nemen gezien het infectiegevaar. Ook is het gebruik van andere baden waarin u kunt zitten, zwemmen of drijven, om deze reden af te raden. Om af te koelen kunt u het beste gebruik maken van een koude douche of koudwaterslang. Dit is een algemene uitleg, voor persoonlijk advies verwijzen wij u naar uw huisarts. Voor behandelingen adviseren wij u contact met ons op te nemen. Lees hier meer over zwangerschap en sauna

  • Hoe verloopt de betaling? Moeten we vooruit betalen?

    Bij het maken van uw reservering kunt u kiezen of u via iDEAL wil betalen, via creditcard of achteraf bij de receptie. Voor de laatste optie rekenen wij eenmalig € 2,95.

    Bij binnenkomst ontvangt u een sleutel. Via deze sleutel wordt er bijgehouden wat u bij ons gebruikt aan behandelingen, eten en drinken et cetera. Bij vertrek levert u uw sleutel weer in en voldoet u uw totale rekening.

  • Wat is de minimumleeftijd voor kinderen?

    De minimum leeftijd voor een bezoek aan SpaSense is 12 jaar. Personen tussen de 12 en 18 jaar mogen SpaSense alleen onder begeleiding van een volwassene bezoeken. Bij twijfel kan onze receptionist naar legitimatie vragen. Iedere zondag tussen 10.00 tot 18.00 uur zijn kinderen vanaf 5 jaar ook welkom, uiteraard wel onder begeleiding van een volwassene.

  • Accepteren jullie creditcards?

    Met uitzondering van de American Express en Diners Club accepteren wij alle gebruikelijke creditcards.

  • Hebben jullie aparte dames- en/of herendagen?

    Nee, bij SpaSense zijn er geen speciale dames- en/of herendagen.

Staat uw vraag er niet tussen?

Dan kunt u contact met ons opnemen door op één van onderstaande buttons te klikken.


Stel een vraag over uw reservering Vraag of opmerking doorgeven