Contact

Top 10 veelgestelde vragen

Top 10

Toon alle antwoorden
Verberg alle antwoorden
  • Ik krijg een foutmelding na het invullen van mijn code, wat moet ik nu doen?

    Krijgt u na het intypen van uw unieke code een foutmelding en kunt u niet achterhalen waar dit aan ligt? Probeer het na drie uur nog eens of neem dan contact met ons op via dit formulier.

  • Ik heb een e-ticket, maar het lukt me mij niet om (online) te reserveren.

    Er zijn verschillende e-tickets waarmee u kunt reserveren. In bijna alle gevallen vindt u een code onder de barcode, deze vult u in op deze pagina om uw reservering te maken. Heeft een een voucher van DagjeWellness? Dan moet u op de website van DagjeWellness een e-ticket aanvragen voordat u bij Elysium kunt reserveren.

    Komt u er nog niet uit? Lees extra informatie over het verzilveren van uw e-ticket of voucher.

  • Ik heb meerdere en verschillende e-tickets, hoe kan ik deze reserveren?

    Dat kan via deze pagina. Vul hier één van de codes in, klik op ´toevoegen´ en herhaal dit voor de volgende codes. U kunt maximaal vier codes per reservering verzilveren.

  • Waarom is er geen beschikbaarheid als ik met mijn e-ticket wil reserveren, maar wel bij het reserveren van een reguliere dagentree?

    Voor acties, e-tickets en reguliere dagentrees bieden wij dagelijks een bepaalde beschikbaarheid aan. Op deze manier is er voor mensen met voucher en mensen zonder voucher de mogelijkheid om naar ons resort te komen om te genieten van een dagje wellness. Het is dus mogelijk dat bepaalde dagen niet meer te boeken zijn met een e-ticket of actie, maar nog wel met een reguliere dagentree.

    Het is niet mogelijk om een regulier dagentree te boeken om een kortingsbon, e-ticket of voucher te verzilveren. Om teleurstelling te voorkomen adviseren wij op tijd te reserveren. Op die manier kunt u altijd uw voucher verzilveren.

  • Hoe kan ik mijn reservering wijzigen?

    U kunt uw reservering wijzigen via dit formulier. De wijziging wordt binnen 48 uur verwerkt. 

  • Kan ik mijn reservering annuleren?

    U kunt uw reservering annuleren door dit formulier in te vullen. De medewerker zal beoordelen of de reservering geannuleerd kan worden of dat er annuleringsvoorwaarden gelden.

  • Zijn er badkledingdagen bij SpaSense?

    Nee, SpaSense heeft geen badkledingdagen.

  • Is reserveren voor entree noodzakelijk?

    Wij raden u aan om altijd online een reservering te maken wanneer u wilt komen ontspannen bij SpaSense. Het is ook mogelijk om de dag- of avondentree bij de receptie te boeken, maar houd er dan wel rekening mee dat het kan voorkomen dat we volgeboekt zijn. Indien u gebruik wilt maken van een actie of e-ticket dan is vooraf online reserveren verplicht.

  • Ik kom iets later dan de aangegeven tijd, moet ik dit doorgeven?

    Indien u een behandeling heeft bijgeboekt en niet op de aangegeven aankomst tijd kunt arriveren of eerder vertrekt dan de aangegeven vertrektijd, dient u dit vooraf tijdig aan ons door te geven. Dit in verband met de ingeplande behandeling(en). 

  • Mag ik een e-ticket of entreevoucher ook later inleveren dan de datum die erop staat?

    Nee, het is niet mogelijk een entreevoucher te gebruiken die verlopen is. Wij kunnen deze ook niet voor u verlengen.


Is uw vraag niet beantwoord?


Wilt u contact met ons opnemen, dan kan dat door op één van onderstaande buttons te klikken.



Contact SpaSense

SpaSense
Zwembadweg 7
5663 PL Geldrop

Telefoonnummer (informatielijn)

088-0064833
maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 18:00.
weekend & feestdagen van 09:00 tot 12:00